نکات مهم در انتخاب کاپشن

خرید کاپشن کار زمستانی نظیر خرید لباس کار و کفش ایمنی یکی از اقدامات ضروری برای کارفرمایان محترم در هنگام سرد شدن هوا محسوب می‌شود. این اقدام به دلیل حفاظت از کارکنان در مقابل سرمای شدید، ضربه، حرارت، آتش، مواد خورنده و اسیدی، آلودگی‌ها و… اهمیت دارد. خرید کاپشن کار زمستانی به عنوان یکی از […]

خرید کاپشن کار زمستانی نظیر خرید لباس کار و کفش ایمنی یکی از اقدامات ضروری برای کارفرمایان محترم در هنگام سرد شدن هوا محسوب می‌شود. این اقدام به دلیل حفاظت از کارکنان در مقابل سرمای شدید، ضربه، حرارت، آتش، مواد خورنده و اسیدی، آلودگی‌ها و… اهمیت دارد. خرید کاپشن کار زمستانی به عنوان یکی از اولین اقداماتی محسوب می‌شود که کارفرمایان باید در این زمان انجام دهند. این راهنما با معرفی ضرورت استفاده از این مدل کاپشن‌ها آغاز می‌شود و سپس به موضوعاتی مانند انواع کاپشن کار زمستانی و معیارهای انتخاب لباس زمستانی پرداخته می‌شود. اگر قیمت برایتان مهم است حتما از تولیدی لباس کار خرید کنید.

ضرورت استفاده از کاپشن کار

استفاده از کاپشن کار زمستانی برای افرادی که در محیط‌های سرد مانند سردخانه یا سوله فعالیت می‌کنند، امر ضروری است. این استفاده به دلیل موارد زیر ضروری می‌شود:

۱٫ حفظ تمرکز در کار: حین انجام کار در شرایط سرد، احساس سرما باعث کاهش تمرکز و کارآیی افراد می‌شود.

۲٫حفاظت از سلامت: سرما می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد و به بروز بیماری‌های سرماخوردگی منجر شود.

۳٫جلوگیری از یخ زدن اندام‌های بدن: در شرایط یخبندان، لازم است که از کاپشن مخصوص کار با حفظ گرمای بدن و جلوگیری از یخ زدن اندام‌ها استفاده شود.

۴٫ پیشگیری از آسیب در برابر عوامل خطرناک: اگر یک کاپشن بر اساس استاندارد‌های ایمنی تولید شود، می‌تواند از آسیب دیدن افراد در برابر ضربات شدید، حریق، و مواد خطرناک جلوگیری کند.

نکات مهم در انتخاب کاپشن

انواع کاپشن کار زمستانی

در بازار، کاپشن کار زمستانی از نظر ویژگی‌ها و نوع شغل به دو دسته تقسیم می‌شوند.

۱٫ بر اساس ویژگی
بر اساس سایز: سایزهای مختلف کاپشن کار برای تنوع بیشتر و انتخاب مناسب بر اساس اندازه بدن افراد عرضه می‌شوند.

بر اساس نوع رنگ: انواع رنگ‌های مختلف برای پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف و انتخاب بهتر ارائه می‌شوند.

از نظر جنس: از جنس‌ها و پارچه‌های مختلفی مانند کتان، فلامنت، لی یا جین، پارچه‌ شمعی، پارچه‌های نسوز، الیاف طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌شود.

از نظر نوع دوخت: مدل‌های مختلف دوخت شامل زیپ‌دار، دکمه‌دار، چهار جیب، جیب مخفی، کلاه‌دار، کمربند دار، سگک دار و … عرضه می‌شوند.

۲٫ بر اساس نوع شغل
کاپشن کارگری: معمولاً به شکل کاپشن شلوار با جلوگیری از سرماخوردگی طراحی شده‌اند.

کاپشن مهندسی: بیشتر به صورت تکی و با استفاده از پارچه‌های ضدآب یا کتان تولید می‌شوند.

 

دسته بندی: سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد