در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر شب گذشته در شهر دبی امارات، کریستیانو رونالدو، بازیکن برجسته‌ی پرتغالی و نماینده‌ی باشگاه یوونتوس، به عنوان بهترین بازیکن قرن ۲۱ شناخته شد. او این جایزه را از رییس فیفا دریافت کرد و در سخنانی پس از دریافت این جایزه، از تمامی همکارانش و همچنین از امیدواری خود برای پایان دادن به شیوع کرونا و بازگشت به شرایط عادی سخن به میان آورد. رونالدو، علاوه بر این، جایزۀ نمایندۀ قرن را نیز از جانب جورج مندز دریافت کرد. این بار بهترین باشگاه قرن به بارسلونا اختصاص یافت. در این مراسم، رابرت لواندوفسکی نیز به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ و هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بهترین مربی این سال شناخته شدند. همچنین، پپ گواردیولا، سرمربی با تجربه و موفق بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، به عنوان بهترین مربی قرن معرفی شد. او در سخنانی تشکر و تبریک، امیدواری خود را برای سلامتی و امنیت همه اعضای این سازمان ابراز کرد و به امید پایان دادن به شیوع کرونا و بازگشت به وضعیت عادی در فصل‌های آینده اشاره کرد.

در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر شب گذشته در شهر دبی امارات، کریستیانو رونالدو، بازیکن برجسته‌ی پرتغالی و نماینده‌ی باشگاه یوونتوس، به عنوان بهترین بازیکن قرن ۲۱ شناخته شد. او این جایزه را از رییس فیفا دریافت کرد و در سخنانی پس از دریافت این جایزه، از تمامی همکارانش و همچنین از امیدواری خود برای […]

در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر شب گذشته در شهر دبی امارات، کریستیانو رونالدو، بازیکن برجسته‌ی پرتغالی و نماینده‌ی باشگاه یوونتوس، به عنوان بهترین بازیکن قرن ۲۱ شناخته شد. او این جایزه را از رییس فیفا دریافت کرد و در سخنانی پس از دریافت این جایزه، از تمامی همکارانش و همچنین از امیدواری خود برای پایان دادن به شیوع کرونا و بازگشت به شرایط عادی سخن به میان آورد.

رونالدو، علاوه بر این، جایزۀ نمایندۀ قرن را نیز از جانب جورج مندز دریافت کرد. این بار بهترین باشگاه قرن به بارسلونا اختصاص یافت.

در این مراسم، رابرت لواندوفسکی نیز به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ و هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بهترین مربی این سال شناخته شدند.

همچنین، پپ گواردیولا، سرمربی با تجربه و موفق بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، به عنوان بهترین مربی قرن معرفی شد. او در سخنانی تشکر و تبریک، امیدواری خود را برای سلامتی و امنیت همه اعضای این سازمان ابراز کرد و به امید پایان دادن به شیوع کرونا و بازگشت به وضعیت عادی در فصل‌های آینده اشاره کرد.

دسته بندی: خبرهای ورزشی جهان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد