سرویس آذربایجان غربی- فاطمه مجلل قایقران ارومیه ای در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه در رشته تک نفره روئینگ به فینال رسید. به گزارش  سردار بوکان، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل قایقران ارومیه‌ای در […]

سرویس آذربایجان غربی- فاطمه مجلل قایقران ارومیه ای در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه در رشته تک نفره روئینگ به فینال رسید.

به گزارش  سردار بوکان، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود
در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل قایقران ارومیه‌ای در روئینگ تکنفره زنان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد.

در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشور در جریان است.

فاطمه مجلل که پیشتر در روئینگ تکنفره زنان در گروه اول دور نیمه‌نهایی در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره، ازبکستان، سنگاپور و چین‌تایپه با زمان ۸:۰۳.۴۷ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافته بود.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد