معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه ورزش اقدامات موثری برای ورود بخش خصوصی به حمایت از تیم های ورزشی صورت گرفته است، گفت: امسال سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری در کنار جامعه ورزش و جوانان استان خواهیم بود. علی نوری در آیین […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه ورزش اقدامات موثری برای ورود بخش خصوصی به حمایت از تیم های ورزشی صورت گرفته است، گفت: امسال سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری در کنار جامعه ورزش و جوانان استان خواهیم بود.

علی نوری در آیین تجلیل از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم لیگ برتری فوتبال بانوان کانی کردستان با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش از جمله حوزه قهرمانی، اظهار کرد: تیم معاونت اقتصادی استانداری با درک وضعیت جامعه ورزشکاران استان از روز نخست کمر به رفع مشکلات این بخش بست و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی به اهمیت اقتصاد و تولیدات واحدهای اقتصادی در همه حوزه ها اشاره کرد و افزود: رهبری هرساله به اهمیت تولید در سخنانشان اشاره می کنند و این مهم اگر در کردستان به سهم خود برسد تمامی بخش ها از جمله ورزش استان بی نیاز خواهند شد و اقتصاد استان می تواند بزرگترین حامی ورزش کردستان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: همت و همدلی مسئولین و مردم در این دولت بیشتر مشکلات اقتصادی را برطرف کرده است.

نوری با بیان اینکه رییس‌جمهور به حل مشکلات اقتصادی استان کردستان اهتمام ویژه دارد و این همت با سه سفر به استان کردستان مشخص است، ادامه داد: استان در گذشته با مشکلات بزرگی در حوزه اقتصادی روبه رو بوده و در این دولت اقدامات مهمی برای رفع آنها انجام شده که امیدواریم بتوانیم با همت و همدلی همه جانبه مردم و مسئولین گام های موثری در آینده برای توسعه اقتصاد استان برداریم.

وی یادآور شد: سال گذشته سالی پر از حاشیه و تنش و چالش برای استان به ویژه در حوزه اقتصادی بود که خوشبختانه با سفر رییس جمهوری به کردستان، بسیاری از مشکلات برطرف شد.

نوری اضافه کرد: انبوهی از پروژه ها و طرح های کلان نیمه تمام در استان تا یک دو سال گذشته وجود داشت که بسیاری از این طرح ها توسط این دولت تکمیل و در مسیر بهره وری قرار گرفت.

 

حمایت استانداری کردستان از ورزش ستودنی است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم با اشاره به حمایت همه جانبه استانداری و در رأس آن معاونت امور اقتصادی استاندار کردستان از حوزه ورزش اظهار کرد: خوشبختانه در کردستان مسئولینی خدمتگزار و پای کار وجود دارند که تمام قد در کنار جامعه ورزشکاران ایستاده اند.

آمنه غلام ویسی یادآور شد: بسیاری از برنامه های برگزار شده در دو حوزه ورزش و جوانان با حمایت و همکاری استانداری کردستان و معاونت اقتصادی انجام شده که باید این حمایت مسئولین ارشد استانی را ستود.

️مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: یکی از کارهای بزرگی که در سال گذشته با همکاری و حمایت استانداری صورت گرفت ورود گروه صنعتی مجموعه کارخانجات لاستیک بارز نمایندگی کردستان به حمایت از تیم های ورزشی استان بود که به عنوان یکی از دغدغه های همیشگی جامعه ورزشی ما مطرح بوده که خوشبختانه این مهم محقق شد و امیدواریم در آینده بنگاه های اقتصادی دیگر استان به حمایت از بخش ورزش ورود پیدا کنند.

غلام ویسی همت والای ورزشکاران و جامعه ورزشی استان کردستان را ارزشمند دانست و گفت: بسیاری از ورزشکاران ما اگرچه از تیم های مطرح کشور و حتی از سایر کشورهای دیگر نیز پیشنهادهای بالایی دارند اما به دلیل عِرق و تعصب خدمت به ورزش کردستان تاکنون حاضر نشده اند که استان خود را ترک کنند و در کنار تمامی کمبودها توانسته اند افتخارآفرینی کرده و نام کردستان را طنین انداز میادین مختلف ورزشی کنند.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد