ویژگی‌های لباس کار دوتیکه مهندسی

۱- استفاده از بهترین نوع پارچه که دارای کیفیت بسیار خوبی است و ماندگاری طولانی دارد، بدون اینکه به سرعت پاره شود یا پرز بیرون دهد، این امر اجازه می‌دهد که این لباس‌ها به مدت طولانی بدون خرابی و پارگی استفاده شوند. ۲- عدم نیاز به اتو کشی روزانه؛ چرا که این لباس‌ها به صورتی […]

۱- استفاده از بهترین نوع پارچه که دارای کیفیت بسیار خوبی است و ماندگاری طولانی دارد، بدون اینکه به سرعت پاره شود یا پرز بیرون دهد، این امر اجازه می‌دهد که این لباس‌ها به مدت طولانی بدون خرابی و پارگی استفاده شوند.

۲- عدم نیاز به اتو کشی روزانه؛ چرا که این لباس‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که چروک زیادی به وجود نمی‌آورند و یا اتوپذیری خوبی دارند که امکان اتو کردن آسان را فراهم می‌کند.

۳- دارای طرح‌های متنوع که افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند و از آنها به نحو احسن استفاده کنند.

۴- امکان انتخاب رنگ؛ مشتریان می‌توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند تا تولیدکننده بر اساس سفارش آن را دوزده و ارسال کند.

۵- طراحی مناسب؛ این لباس‌ها دارای طراحی خوبی هستند و می‌توان به آنها مدل‌های مختلفی داد.

۶- قابلیت شستشوی بالا؛ این لباس‌ها بدون اینکه رنگشان برود یا کهنگی بگیرند، قابلیت شستشو روزانه را دارند.

۷- عدم جذب بوی عرق؛ پارچه‌ی استفاده شده به گونه‌ای طراحی شده است که بوی عرق را جذب نمی‌کند و در صورت کثیف شدن، به خوبی نشان می‌دهد که قابلیت تمیز کردن آسان را فراهم می‌کند. در شرایط فعلی جامعه که بهداشت اهمیت زیادی دارد، این ویژگی بسیار مهم و حیاتی است و نقش مهمی در حفظ سلامت جامعه دارد.

معرفی انواع لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. بیشتر این لباس‌ها به دو تیکه تقسیم می‌شوند، اما مدل پیراهن‌های آنها متفاوت است. برخی از این مدل‌ها دارای زیپ هستند که پوشیدن آنها بسیار آسان است، در حالی که برخی دیگر دارای دکمه می‌باشند که برخی از افراد علاقه بیشتری به پوشیدن این مدل دارند.

یکی از مدل‌های دیگر در تولیدی لباس کار، حالت جلیقه‌ای است که جیب‌های مختلفی بر روی سینه و قسمت پایین دارد، و برخی از آنها دارای جیب‌های مخفی نیز هستند که افراد می‌توانند گوشی و کارت را درون آن جای دهند. یکی از مدل‌های بسیار محبوب، نوع سرهمی است که با یک بند بر روی دوش پوشیدن آن راحت است. شلوار این نوع لباس‌ها معمولاً دارای کمربندهای کشی یا به صورت دکمه‌ای دوخته می‌شوند، که انتخاب هر یک از مدل‌های گفته شده بسته به نوع سلیقه افراد است.

علاوه بر این مدل‌ها، انواع دیگری از لباس کار دوتکه مهندسی وجود دارد که اینجا تنها تعداد محدودی از آنها را بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید تنوع بیشتری از این طرح‌ها را در سایت ما مشاهده کنید، زیرا این طرح‌ها بسیار جذاب هستند و علاقه‌مندان زیادی از آنها استفاده می‌کنند. برای خرید هر یک از این مدل‌ها فقط کافی است با ما تماس بگیرید و خریدی عالی و با قیمت مناسب را تجربه کنید.

دسته بندی: سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد