چین: چت‌جی‌پی‌تی را شکست می‌دهیم

شرکت چینیِ بایدو مدعی شد آخرین نسخهٔ هوش مصنوعی‌ِ «ارنی» در بعضی معیارهای کلیدی از چت‌جی‌پی‌تی پیش افتاده و این سرویس آمریکایی را شکست می‌دهد. بایدو اولین شرکت چینی بود که مدل هوش مصنوعی «ارنی‌بات» را در مارس ۲۰۲۳ برای رقابت با چت‌جی‌پی‌تی معرفی کرد. این شرکت مستقر در پکن به آزمایش‌های روزنامه دولتی China […]

شرکت چینیِ بایدو مدعی شد آخرین نسخهٔ هوش مصنوعی‌ِ «ارنی» در بعضی معیارهای کلیدی از چت‌جی‌پی‌تی پیش افتاده و این سرویس آمریکایی را شکست می‌دهد.
بایدو اولین شرکت چینی بود که مدل هوش مصنوعی «ارنی‌بات» را در مارس ۲۰۲۳ برای رقابت با چت‌جی‌پی‌تی معرفی کرد.

این شرکت مستقر در پکن به آزمایش‌های روزنامه دولتی China Science Daily با استفاده از داده‌های AGIEval و C-Eval، دو معیار مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد مدل‌های هوش مصنوعی، اشاره کرد.

بایدو اولین شرکت بزرگ فناوری چینی بود که هوش مصنوعی Ernie Bot را برای رقابت با ChatGPT در ماه مارس معرفی کرد. Ernie که بر اساس مدل قدیمی‌تر بایدو Ernie 3.0 AI ساخته شده است، طی سه ماه گذشته تحت آزمایش‌های دعوتی قرار گرفته است.

از آن زمان، دیگر شرکت های بزرگ فناوری چین، از جمله علی بابا و تنسنت، مدل های هوش مصنوعی خود را معرفی کرده اند.

بایدو گفت که مدل جدید با عملکرد آموزش و استنتاج بهتری ارائه می‌شود که باعث می‌شود در آینده سریع‌تر و آسان‌تر شود. بایدو همچنین گفت که مدل جدید آن از افزونه های خارجی پشتیبانی می کند.

افزونه‌ها برنامه‌های اضافی هستند که به Baidu AI اجازه می‌دهند در موقعیت‌های خاص‌تری مانند خلاصه کردن متون طولانی و ایجاد پاسخ‌های دقیق‌تر کار کند.

ChatGPT پشتیبانی از این افزونه را در ماه مارس منتشر کرد.

دسته بندی: فناوری و اطلاعات برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد