رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: شهاب رحیمی کشتی گیر شایسته استان از شهرستان بوکان در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب مقام نائب قهرمانی و مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بزرگسالان شد. عبدالسلام معروفی افزود: شهاب رحیمی در وزن ۶۷ کیلوگرم با حریفی از ترکیه مصاف کرد و ۸ […]

رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: شهاب رحیمی کشتی گیر شایسته استان از شهرستان بوکان در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب مقام نائب قهرمانی و مدال نقره وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بزرگسالان شد.

عبدالسلام معروفی افزود: شهاب رحیمی در وزن ۶۷ کیلوگرم با حریفی از ترکیه مصاف کرد و ۸ بر ۰ پیروز شد و در دور دوم هم ۴ بر ۲ کشتی گیر آذربایجان را شکست داد.

او ادامه داد: رحیمی در فینال در نهایت شایستگی مصاف با کشتی گیر میزبان ضربه فنی شد و مدال نقره را به دست آورد و موفق به کسب مقام نائب قهرمانی جهان شد تا کارنامه افتخارات قهرمانان و ورزشکاران ناشنوا رنگین تر شود.

معروفی گفت: ناگفته نماند شهاب رحیمی جوان آینده دار بوکانی دارنده مدال طلای آسیا و چندین مقام قهرمانی کشوری است.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: این افتخار ارزشمند را به شهاب عزیز کشتی گیر با اخلاق و آینده دار، خانواده محترمش ، مربیان و کادر فنی زحمتکش تیم ، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و جامعه بزرگ ناشنوایان و کم شنوایان و مجموعه عوامل فدراسیون تبریک و شادباش عرض می نماید و ضمن خداقوت به همه افراد درگیر در این مسابقات جهانی امیدوار است شاهد درخشش بیش از پیش قهرمانان و ورزشکاران در رده های ملی و بین‌المللی باشد.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ناشنوایان ٢٠٢٣ در بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد