توضیحات وزیر کشور درباره پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری سرداربوکان، احمد وحیدی وزیر کشور صبح دوشنبه (۲۵ مرداد) در صورتجلسه افتتاحیه پیش ثبت نام انتخابات شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، از تاریخ ساعت ۸ امروز ثبت نام یا ثبت نام اولیه از متقاضیان نمایندگی شورای اسلامی […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری سرداربوکان، احمد وحیدی وزیر کشور صبح دوشنبه (۲۵ مرداد) در صورتجلسه افتتاحیه پیش ثبت نام انتخابات شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، از تاریخ ساعت ۸ امروز ثبت نام یا ثبت نام اولیه از متقاضیان نمایندگی شورای اسلامی آغاز شد.

وی با بیان اینکه از ساعات و دقایق ابتدایی بازدیدهای خوبی از سایت صورت گرفته است، افزود: پس از یک ساعت نزدیک به ۲۲۲۰ نفر از سایت بازدید کردند که از این تعداد ۶۷۸ نفر ثبت نام خود را با موفقیت انجام دادند. البته این مشکل به معنای تایید نیست، یعنی وارد سایت شده، اقدامات لازم را انجام داده و کار را تمام کرده اند.

وزیر کشور گفت: مجددا از تمامی متقاضیان عزیز و کسانی که در کاندیداتوری مجلس تسریع می کنند دعوت می کنم.

وحیدی تصریح کرد: از گروه ها، جریان های سیاسی، احزاب و کسانی که به صورت انفرادی قصد حضور در انتخابات را دارند دعوت می کنیم اقدامات لازم را انجام دهند.

فرصت محدود است و اگر هنوز تصمیم نهایی را نگرفته اند می توانند پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند و در صورت تمایل در مراحل بعدی انصراف دهند اما اگر در این هفته ثبت نام نکنند، ثبت نام نمی کنند. . فرصت شرکت در انتخابات را نداشته باشند. فرصت خوبی است انشاالله متقاضیان با اشتیاق و نیت خدمت به مردم شرکت کنند.
اضافه شد: همه به راحتی می توانند از طریق تلفن همراه خود وارد این صفحه شوند، این اتفاق به صورت مرکزی می افتد، یعنی هرکسی از هر نقطه کشور می تواند وارد این صفحه شده و ثبت نام کند. بنابراین محدودیتی وجود ندارد، فقط باید اینترنت تلفن همراه آنها برقرار باشد و می توانند در انتخابات شرکت کنند. نکته این است که تلفن همراهی که برای ثبت نام استفاده می شود باید به نام متقاضی باشد. کسانی که در خارج از کشور هستند باید با مراجعه به کنسولگری ثبت نام کنند.

دسته بندی: خبرهای سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد