۱۱ نکته از بازی گل‌گهر و تراکتور

۱. تراکتور با ۱۸ امتیاز در رتبه‌ی پنجم قرار دارد. پیروزی در هفته دوازدهم تی‌تی‌ها را موقتاً به جایگاه دوم می‌رساند. شکست قرمزپوشان در بازی با گل‌گهر می‌تواند تراکتور را یک پله پایین‌تر بیاورد. ۲. گل‌گهر با ۱۴ امتیاز، هفتمین تیم جدول است. سیرجانی‌ها با برد در این بازی می‌توانند یک رده صعود کنند. باخت […]

۱. تراکتور با ۱۸ امتیاز در رتبه‌ی پنجم قرار دارد. پیروزی در هفته دوازدهم تی‌تی‌ها را موقتاً به جایگاه دوم می‌رساند. شکست قرمزپوشان در بازی با گل‌گهر می‌تواند تراکتور را یک پله پایین‌تر بیاورد.

۲. گل‌گهر با ۱۴ امتیاز، هفتمین تیم جدول است. سیرجانی‌ها با برد در این بازی می‌توانند یک رده صعود کنند. باخت در این مسابقه امکان دارد گل‌گهر را تا رتبه‌ی نهم پایین بیاورد.

۳. تراکتور یکی از دوتیم بدون مساوی لیگ بیست‌وسوم است.

۴. تراکتور در مجموع شش بازی خارج از خانه خود در لیگ بیست‌وسوم، ۹ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را کسب کرده است.

۵. گل‌گهر نیز از ۱۲ امتیاز ممکن در چهاربازی خانگی لیگ‌ بیست‌وسوم، ۸ امتیاز به دست آورده است.

۶. تراکتور با ۱۵ گل زده همراه با استقلال و ملوان بندرانزلی، دومین خط حمله بی‌رحم لیگ‌برتر را در اختیار دارد.

۷. گل‌گهر، با دریافت هفت گل، لقب سومین خط دفاع قدرتمند لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده است.

۸. تنها تقابل گل‌گهر و تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر، به بازی رفت دوتیم در لیگ بیستم بر می‌گردد. مصافی که با برتری دو بر یک تی‌تی‌ها به اتمام رسید. احسان حاج‌صفی و محمد عباس‌زاده گل‌های تراکتور را در آن مسابقه به ثمر رساندند و یونس شاکری برای گل‌گهر گلزنی کرد.

۹. برد یک بر صفر و دو بر یک (۲بار)، پرتکرارترین نتایج رویارویی‌های دوتیم بوده‌اند.

۱۰. محمد عباس‌زاده با چهار گل بهترین گلزن تقابل گل‌گهر و تراکتور است و پس از او سعید صادقی و رضا شکاری هر کدام با دوگل قرار دارند.

۱۱. محمدرضا اخباری، محسن فروزان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان و محمد آقاجانپور بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد