هوای آذربایجان شرقی گرم‌ تر می‌شود

محمد امیدفر،رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی:آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتا ناپایدار برای نیمه‌ی شمالی استان به خصوص منطقه‌ی ارسباران است. طی این هفته در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر شرایط فصلی، محلی و گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر و رگبارهای پراکنده […]

محمد امیدفر،رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی:آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتا ناپایدار برای نیمه‌ی شمالی استان به خصوص منطقه‌ی ارسباران است.

طی این هفته در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر شرایط فصلی، محلی و گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر و رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در نیمه‌ی شمالی به ویژه در منطقه‌ی ارسباران می‌شود.

همچنین به دلیل بارش‌های رگباری احتمال تشدید ناپایداری‌ها، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می‌شود.طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۵ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۲۵ درجه بالای صفر است که نسبت روز گذشته دو درجه افزایش یافته است.سراب با دمای هشت درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد