مهاجم جدید پرسپولیس عربستانی است؟

رسانه های آلبانیایی از علاقه باشگاه پرسپولیس به مهاجم تیم ملی آلبانی خبر دادند. به گزارش خبرگزاری سردار بوکان، سایت آلبانیایی shqiptarja گزارش داد که سوکول سیکارسی مهاجم ملی پوش آلبانیایی در ایران به فوتبال خود ادامه خواهد داد. این مهاجم بین المللی فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم الخلیجی عربستان سپری کرد […]

رسانه های آلبانیایی از علاقه باشگاه پرسپولیس به مهاجم تیم ملی آلبانی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری سردار بوکان، سایت آلبانیایی shqiptarja گزارش داد که سوکول سیکارسی مهاجم ملی پوش آلبانیایی در ایران به فوتبال خود ادامه خواهد داد. این مهاجم بین المللی فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم الخلیجی عربستان سپری کرد و پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

پرسپولیس قهرمان لیگ ایران به سیکارسی علاقه مند است. این بازیکن ۲۹ بازی در لیگ عربستان انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند.

سیکارسی قرار است پس از یک سال قرضی به کونیاسپور بازگردد و ترکیه را به قصد ماجراجویی جدید در ایران ترک کند. سیکارسی که قراردادش در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می رسد، به نظر می رسد پیشنهاد بالایی دریافت کرده و می تواند زودتر از موعد قونیه را ترک کند.
این مهاجم از سال ۲۰۲۰ در تیم کونیاسپور ترکیه حضور دارد. او دو فصل خوب را با این تیم بازی کرد و فصل گذشته را به صورت قرضی در عربستان سپری کرد. این بازیکن ۳۳ ساله در آستانه پایان دوران حرفه ای خود قرار دارد و به دنبال یک قرارداد جدید و پرسود است.

این مهاجم ۵۳ بازی برای تیم ملی انجام داد و ۱۲ گل به ثمر رساند..

دسته بندی: خبرهای ورزشی جهان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد