باشگاه استقلال منتظر تصمیم سازمان لیگ است

باشگاه استقلال منتظر تصمیم مسئول سازمان لیگ است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سردار بوکان، برگزاری هفته اول لیگ بیست و سوم به دلیل برخی مشکلات از جمله ورود بانوان به زمین، ورزشگاه ها و مجوز گرفتن بازیکنان در تیم های خاص در هاله ای از ابهام قرار گرفت. و حتی شایعاتی مبنی بر تعویق […]

باشگاه استقلال منتظر تصمیم مسئول سازمان لیگ است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سردار بوکان، برگزاری هفته اول لیگ بیست و سوم به دلیل برخی مشکلات از جمله ورود بانوان به زمین، ورزشگاه ها و مجوز گرفتن بازیکنان در تیم های خاص در هاله ای از ابهام قرار گرفت. و حتی شایعاتی مبنی بر تعویق یک هفته ای این بازی وجود داشت

امروز در بیانیه سخنگوی دولت مشخص شده است که چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به دلیل گرما تعطیل است.

به این ترتیب و در این موارد تصمیم امروز در مورد تعیین تکلیف زمان برگزاری بازی محسوب می شود. البته گفته می شد روز گذشته جلسه ای در این خصوص برگزار شد اما هنوز تصمیم گیرندگان به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

طبق برنامه از قبل اعلام شده، تیم استقلال روز جمعه ۲۲ مرداد ماه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود. به نظر می رسد با توجه به اعلام رسمی تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، زمان بازی در روز جمعه نیز تغییر کند. به این ترتیب برنامه سفر ورزشکاران آبی تهران به آبادان نیز در هاله ای از بلاتکلیفی قرار دارد.

به همین دلیل مسئولان استقلال منتظر تصمیم و اعلام نظر مسئول سازمان لیگ درباره بازی اول هستند.استقلالی ها پس از یک روز استراحت، تمرین امروز خود را در کمپ حجازی ادامه دادند.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد