۳ کشور به المپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت نشدند

به گزارش خبرگزاری سردار بوکان، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، ۲۰۳ کشور از ۲۰۶ کشور عضو کمیته بین المللی المپیک را برای شرکت در بازی های ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد. حضور روسیه و بلاروس در این بازی ها توسط مقامات کمیته بین المللی المپیک در نشستی در هند در ماه اکتبر تعیین خواهد […]

به گزارش خبرگزاری سردار بوکان، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، ۲۰۳ کشور از ۲۰۶ کشور عضو کمیته بین المللی المپیک را برای شرکت در بازی های ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد.

حضور روسیه و بلاروس در این بازی ها توسط مقامات کمیته بین المللی المپیک در نشستی در هند در ماه اکتبر تعیین خواهد شد. روسیه، بلاروس و گواتمالا که اخیراً تعلیق شده‌اند به بازی‌های پاریس دعوت نشدند.

توماس باخ گفت: ماموریت بازی های المپیک متحد کردن جهان در رقابت مسالمت آمیز است. در دنیای شکننده درگیری، تفرقه و جنگ، ما بیش از هر زمان دیگری به این قدرت وحدت نیاز داریم. المپیک همیشه باید پل بسازد. در واقع المپیک نباید مانع ایجاد کند.

به گزارش فارس، فدراسیون های جهانی به دلیل درگیری روسیه و اوکراین از حضور ورزشکاران روس و بلاروس در این مسابقات جلوگیری کردند. ورزشکاران هر دو کشور می توانند آزادانه و بدون پرچم ملی خود در المپیک شرکت کنند..

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد