مذاکرات نهایی بایرن با هری کین

اسکای آلمان اعلام کرد در چند ساعت گذشته دور جدیدی از مذاکرات بین بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده و او بیش از هر زمان دیگری به بایرن نزدیک شده است. به گزارش سردار بوکان جدایی هری کین از تاتنهام و لجبازی رئیس باشگاه از جمله عناوینی است که در پنجره نقل و […]

اسکای آلمان اعلام کرد در چند ساعت گذشته دور جدیدی از مذاکرات بین بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده و او بیش از هر زمان دیگری به بایرن نزدیک شده است.

به گزارش سردار بوکان جدایی هری کین از تاتنهام و لجبازی رئیس باشگاه از جمله عناوینی است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال مطرح می شود.

رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ سه باشگاهی هستند که اوایل تابستان خواهان جذب ستاره انگلیسی بودند. با حذف رئال مادرید از بازی، به نظر می رسد که کف ترازو حتی بیشتر به نفع بایرن تغییر کرده است و رئیس تاتنهام تمایلی به فروش هری کین به تیم انگلیسی ندارد. اما خبرهایی مبنی بر سرسختی دنیل لوی در مذاکرات با بایرن، انتقال کین به بایرن را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

اما دقایقی پیش شبکه اسکای آلمان گزارشی با عنوان بمب خبری فوتبال آلمان منتشر کرد. شبکه تلویزیونی اسکای اعلام کرد که از ساعاتی پیش دور جدیدی از مذاکرات بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده که مذاکرات نهایی و سرنوشت ساز نامیده می شود.

دسته بندی: خبرهای ورزشی جهان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد