رونالدو در تهران قرنطینه می‌شود

مدیران ارشد باشگاه النصر عربستان راهکار خاصی را برای حضور کریستیانو در تهران مد نظر قرار داده‌اند که در نوع خود جالب توجه است. آنها قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل […]

مدیران ارشد باشگاه النصر عربستان راهکار خاصی را برای حضور کریستیانو در تهران مد نظر قرار داده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

آنها قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد.

سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند ولی از آنجا به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود.

دسته بندی: خبرهای ورزشی جهان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد