فدراسیون جهانی کشتی: ایران سرانجام به جایگاه خود بازگشت

فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم جوانان کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سرداربوکان، تیم کشتی زیر ۱۷ سال کشورمان در مسابقات جهانی شب گذشته به میزبانی ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت. فدراسیون جهانی کشتی با اشاره به قهرمانی کشورمان در این زمینه نوشت: ایران بالاخره به […]

فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم جوانان کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سرداربوکان، تیم کشتی زیر ۱۷ سال کشورمان در مسابقات جهانی شب گذشته به میزبانی ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت. فدراسیون جهانی کشتی با اشاره به قهرمانی کشورمان در این زمینه نوشت: ایران بالاخره به جای خود بازگشت.

بیشتر بخوانید: پس از ۲ فصل متوالی بدون سکوی قهرمانی کشتی در مسابقات جهانی زیر ۱۷ سال، این کشور به فرم بازگشت و با ۱۵۶ امتیاز عنوان تیمی را به دست آورد که با اختلاف ۳۰ امتیازی نسبت به مقام دوم آمریکا، ایالات متحده آمریکا، جایگاه دوم را کسب کرد.

عملکرد چشمگیر کشتی گیران ایران باعث شد این کشور در مجموع ۶ مدال (۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز) کسب کند. کشتی گیران غیر مدال آور نیز نقش مهمی داشتند. ۲ کشتی گیر (هر کدام ۱۰ امتیاز) پنجم و ۲ کشتی گیر دیگر (هر کدام ۸ امتیاز) هفتم شدند.

اهورا خطیری در ۴۵ کیلوگرم و سینا خلیلی در ۶۵ کیلوگرم طلا، سجاد پیردایه در ۶۰ کیلوگرم و ابوالفضل حسینی در ۷۱ کیلوگرم نقره، سام سیار در ۴۸ کیلوگرم و توحید نوری در ۹۲ کیلوگرم برنز گرفتند.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد