نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در آماده باش هستند

فرماندار خوی: نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در آماده باش هستند طبق گزارش ارزیابان، خسارت و آسیبی بر اثر زلزله ۴.۷ ریشتری در غرب این شهرستان اتفاق نیافتاده است.فقط ۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده و اعلام مصدومیت کرده‌اند که این افراد هم به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.آب و برق و گاز در […]

فرماندار خوی: نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در آماده باش هستند
طبق گزارش ارزیابان، خسارت و آسیبی بر اثر زلزله ۴.۷ ریشتری در غرب این شهرستان اتفاق نیافتاده است.فقط ۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده و اعلام مصدومیت کرده‌اند که این افراد هم به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.آب و برق و گاز در سطح شهرستان برقرار است.نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در آماده باش هستند.

ستاد بحران از اولین ساعت وقوع زلزله در شهرستان تشکیل جلسه داد و گروه های ارزیاب و ۶ گروه از جمعیت هلال احمر به مناطق هدف اعزام شدند.
وی ادامه داد: کانون این زمین لرزه تقریبا مشابه مناطق زلزله اخیر چاووش قلی و راهال و روستاهای اطراف در غرب شهرستان خوی است. تاکنون خوشبختانه گزارشی از خسارت به اماکن عمومی و منازل مردم گزارش نشده است.
وی در خصوص تعداد مصدومان این زلزله گفت: تنها ۶ نفر از شهروندان به مراکز درمانی مراجعه و مجروحیت خود را اعلام کرده اند که این افراد بیشتر از ترس به سر می برند. آنها در حین فرار و فرار از منزل دچار جراحات بسیار جزئی شده اند که همگی به صورت سرپایی مداوا شده و مرخص می شوند.
فرماندار خوی در پایان افزود: تمامی خدمات شهری اعم از آب، برق و گاز در سطح شهرستان مشغول به کار هستند و تمامی نیروهای امدادی، اورژانس، بیمارستان ها و ستاد بحران در فرمانداری در آماده باش حداکثری هستند.
کاظمی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق و اخبار موثق را از رسانه ها و صدای رسمی به ویژه صدا و سیمای مرکز استان پیگیری کنند.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد