فعلا ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد

فعلا ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود نداردمراقب کلاهبرداری باشید «حاجی‌وند» دستیار ویژه رئیس سازمان بورس:فعلا هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد، هیچ فردی، به هیچ جایی برای ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت نباید مراجعه کرده و مبلغی را نباید پرداخت کند. بنابراین اگر پیامکی دریافت کردند، مبنی بر ثبت‌نام جهت دریافت […]

فعلا ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود نداردمراقب کلاهبرداری باشید
«حاجی‌وند» دستیار ویژه رئیس سازمان بورس:فعلا هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد، هیچ فردی، به هیچ جایی برای ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت نباید مراجعه کرده و مبلغی را نباید پرداخت کند.
بنابراین اگر پیامکی دریافت کردند، مبنی بر ثبت‌نام جهت دریافت سود سهام عدالت، کلاهبرداری است و روی هیچ لینکی کلیک نکنند، چرا که​ ممکن است اطلاعاتشان توسط کلاهبرداران هک شود.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور حقوق صاحبان سهام با اشاره به اینکه «در حال حاضر پذیره‌نویسی جدید سهام عدالت وجود ندارد»، گفت: هیچ‌کس برای پذیره‌نویسی و دریافت سود سهام عدالت و بدون مبلغ به جایی مراجعه نکند. باید پرداخت شود.
به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم ، مهدی حاجی وند در خصوص واگذاری سهام مالکیت به بازماندگان اظهار داشت: در حال حاضر ثبت جدیدی از سهام مالکیت صورت نگرفته و تاکنون تنها صحبت هایی در خصوص واگذاری سهام مالکیت به افراد تحت پوشش شده است. توسط کمیته امداد و رفاه اجتماعی که سهام مالکیت ندارند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور حقوق صاحبان سهام در ادامه تصریح کرد: البته این دسته از افراد نباید اقدامی انجام دهند و در صورت قطعی شدن این تصمیم، اطلاعات مربوط به افراد آسیب دیده انجام خواهد شد. به حساب آوردن. از کمیته امداد و سازمان بهزیستی و به سازمان خصوصی‌سازی منتقل می‌شود، بنابراین هیچ‌کس برای ثبت نام برای دریافت سهام عدالت به جایی مراجعه نکند و مبلغی در این زمینه پرداخت نکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صاحبان سهام باید مبلغی را پرداخت کنند یا برای جمع آوری سود به جایی بروند؟ وی همچنین گفت: برای پرداخت سود سهام عدالت، صاحبان سهام نباید ثبت نام کنند و این دسته از افراد به هیچ سایتی مراجعه نکنند و نیازی به پرداخت مبلغی در این زمینه نیست.

حاجیوند تصریح کرد: کسانی که در سال های گذشته از سهام مالکیت خود سود می گرفتند، امسال سود آن به همان شماره حساب بانکی که قبلا معرفی کرده بودند واریز می شود. بنابراین اگر پیامکی مبنی بر درخواست سود سرمایه دریافت کنند کلاهبرداری است و روی هیچ لینکی کلیک نمی کنند زیرا اطلاعات آنها توسط کلاهبرداران هک می شود.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور حقوق صاحبان سهام افزود: مردم می توانند اخبار رسمی درباره سهام عدالت را از منابع رسمی مانند خبرگزاری ها، سایت شرکت سپرده گذاری و سامانه سهام عدالت پیگیری کنند.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد