تهیه و تنظیم : مینا ابراهیم زاده * خودتان را برای مخاطبین نشریه پیام بهاران معرفی کنید؟ با سلام؛ بیگرد خالدی هستم کارشناس مدیریت تربیت بدنی، مربی بین المللی ماساژ ورزشی، مسئول کمیته ی دفاع شخصی و ماساژ شهرستان، مربی آمادگی جسمانی و ژیمناستیک *در چند رشته ورزشی فعالیت دارید؟ بالغ بر ۱۵ سال است […]

تهیه و تنظیم : مینا ابراهیم زاده

* خودتان را برای مخاطبین نشریه پیام بهاران معرفی کنید؟
با سلام؛ بیگرد خالدی هستم کارشناس مدیریت تربیت بدنی، مربی بین المللی ماساژ ورزشی، مسئول کمیته ی دفاع شخصی و ماساژ شهرستان، مربی آمادگی جسمانی و ژیمناستیک
*در چند رشته ورزشی فعالیت دارید؟
بالغ بر ۱۵ سال است که درعرصه ی ورزش فعالیت می کنم؛ به عنوان مختصری از سابقه ی ورزشی خودم باید عرض کنم که بنده از ۸ سالگی به مربیگری استاد عزیزم دکتر احمدپور در رشته ی ژیمناستیک وارد عرصه ی ورزش شدم، بعد وارد رشته ی کاراته شدم، به مربیگری استاد دلسوز خانم رفیعی وارد تیم استان شدم و در این مدت داوری و کمربند مشکی دان ۳ را دریافت کردم .
* از مقام هایی که تا کنون کسب کرده اید بفرمایید.
به دلیل اینکه در سن پایین شروع کردم همیشه منتخب استان بودم و مقامهای استانی زیادی دارم
در مسابقات کشوری کاراته (مقام اول کمیته سال۱۳۹۴،سوم کاتا انفرادی سال ۱۳۹۴ در تهران،وسوم کاتا انفرادی سال ۱۳۹۰ در مازندران) و مقام اول استانی فول کیک بوکسینگ سال ۱۳۸۸که دربوکان برگزار شد.
* از آموزشها و دوره های که برگزار می کنید؟
به عنوان اولویت اول در رشته ی ایروبیک فعالیت بیشتری را داشته و وقت و تمرکز را به آن اختصاص می دهم و همچنین به عنوان اولویت دوم ماساژ ورزشی را تخصصی ادامه خواهم داد.
* از برنامه های آینده بگویید:
یکی از برنامه های مهم بنده در آینده گذاشتن چندین کارگاه در شهرهای مختلف جنوب استان آ.غ است، که این امر در جنوب استان بی سابقه است .
* ازسختی ورزشهای رزمی ؟
رشته ی رزمی نیز مانند سایر رشته ها سختی های خاص خودش را دارد، که در این رشته به لحاظ این که حرکات دشواری دارد، باید ورزشکاران از نظر بدنسازی، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی…آمادگی بدنی داشته باشند.
متاسفانه رویکردی که در جامعه ی ما به ورزش رزمی وجود دارد این است که خانم ها کمتر به این سو ترغیب می شوند در حالی که بنده به عنوان مربی توصیه می کنم که دخترانمان اگر علاقه ای هم به رشته ی رزمی ندارند، حداقل برای امنیت خاطر دوره ای از دفاع شخصی را بگذرانند.
* از برنامه اتی برای برگزاری کلاسها و کارگاهها بفرمائید؟
با رایزنی و اخذ مجوز از اداره کل ورزش و جوانان و همکاری جناب دکتر چمن گلی و هیات پزشکی ورزشی استان اولین دوره ی کارگاه آموزشی ماساژ ورزشی برای بانوان جنوب استان به مدت ۲۰ ساعت برگزار خواهد شد و گواهی شرکت اعطاء می شود.
* مطلع شدیم که دوره هایی رابرای خانه بوستان برگزار می کنید لطفا توضیح بفرمایید.
بر اساس علاقه ای که به ورزش رزمی دارم و نوعی ادای دین به هیات رزمی کلاس هایی را برای بچه های بی سرپرست و بدسرپرست خانه بوستان با همکاری مربی و قهرمان نام آور ایران استاد علی خواه برگزار کرده ایم که ان شاءالله از آنها قهرمان و افتخاری برای شهر عزیزمان میسازیم.
* در پایان اگر سخن خاصی هست برای خوانندگان نشریه پیام بهاران بیان فرمائید:
از شما و هفته نامه ی خوبتان نهایت تشکر را دارم، و به عنوان جمله ی آخر به مربیان تازه کار عزیزم، به قول آقای کنفوسیوس، اگر یکـــ سال ثمر از کاری را خواستی گندم بکار، اگر دو سال خواستی درخت بکار، اما اگر صد سال ثمر خواستی به مردم یاد بدهید.

دسته بندی: گفتگو های ورزشی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد