روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ضمن رد ادعای فاقد وجاهت و خلاف واقع منتشر شده در یکی از سایت‌های خبری درباره نامه‌نگاری و مذاکره وزیر ورزش و جوانان با یکی از شرکت‌های وی ای آر اعلام کرد نسبت به این ادعای کذب اقدامات حقوقی صورت خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان، در […]

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ضمن رد ادعای فاقد وجاهت و خلاف واقع منتشر شده در یکی از سایت‌های خبری درباره نامه‌نگاری و مذاکره وزیر ورزش و جوانان با یکی از شرکت‌های وی ای آر اعلام کرد نسبت به این ادعای کذب اقدامات حقوقی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان، در پی انتشار گزارش خلاف در یکی از سایت‌های خبری و ادعای کذب «مذاکره و نامه‌نگاری وزیر ورزش و جوانان» با یکی از شرکت‌های مربوط به فن‌آوری سیستم کمک‌داور ویدیویی، اعلام کرد این ادعای کذب مورد پیگیری حقوقی قرار خواهد گرفت.

همچنین به منظور تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود که وزارت ورزش و جوانان به هیچ وجه با هیچ شرکتی مکاتبه، نامه‌نگاری و حتی مذاکره شفاهی نکرده و صرفا در اجرای وظایف نظارتی این وزارتخانه، در پی پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای استفاده از این فن‌آوری در مسابقات لیگ برتر، عینا مراتب را برای بررسی سوابق شرکت‌های مطرح جهت ورود سیستم کمک داور ویدیویی به کشور به مراجع ذی‌صلاح منعکس کرده است.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد