دولت هلند در راستای افزایش محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، موزه‌ها و سینماها را در کنار سایر مکان‌های عمومی تعطیل می‌کند. تصمیم جدید دولت هلند برای افزایش محدودیت‌های ناشی از کرونا، تعطیلی برخی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری جهان از جمله موزه «ون‌گوگ» در آمستردام و موزه ملی آمستردام را که خانه شاهکارهای هنرمندان نامدار هلندی […]

دولت هلند در راستای افزایش محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، موزه‌ها و سینماها را در کنار سایر مکان‌های عمومی تعطیل می‌کند.
تصمیم جدید دولت هلند برای افزایش محدودیت‌های ناشی از کرونا، تعطیلی برخی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری جهان از جمله موزه «ون‌گوگ» در آمستردام و موزه ملی آمستردام را که خانه شاهکارهای هنرمندان نامدار هلندی است نیز شامل خواهد شد.

به رغم ادامه داشتن روند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در هلند در روزهای اخیر، دولت هلند از شهروندان خواسته تا از سفرهای خارجی خودداری کنند.

«مارک روت» نخست‌وزیر هلند چندی پیش در یک کنفرانس خبری بیان کرد: « اوضاع بد نیست، اما خوب هم نیست. شمار مبتلایان باید به سرعت کاهش پیدا کند.»

«روت» همچنین از امکان برقراری مقررات خاموشی در بخشی از مناطق قرمز هلند همچون شهر بندری «روتردام» خبر داد.

هلند ماه‌ها در رابطه با ویروس کرونا به نسبت سایر همسایگان اروپایی‌اش سیاست‌های آزادانه‌تری را در پیش گرفته بود، اما در نهایت با آغاز موج دوم ابتلا به کرونا به یکی از کشورهای اروپایی با بیشترین آمار ابتلا به کووید – ۱۹ تبدیل شد.

در ۱۴ اکتبر بود که با اجرای قرنطینه در این کشور مکان‌هایی همچون رستوران‌ها تعطیل شدند و استفاده از ماسک اجباری اعلام شد. با اجرای چنین اقداماتی آمار مبتلایان در هفته‌های اخیر با روند نزولی مواجه شد.

دسته بندی: فرهنگ و هنر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد