رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: نوروزگاه فرصتی مناسب برای معرفی آئین‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به مردم ایران و جهان است. ارسلان ازهاری در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کرد، گفت: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: نوروزگاه فرصتی مناسب برای معرفی آئین‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به مردم ایران و جهان است.

ارسلان ازهاری در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کرد، گفت: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

وی اظهار کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌ازپیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب و رسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

گفتنی است عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و… از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد