رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: کشتی گیر بوکانی در مسابقات ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه مدال طلا کسب کرد. عبدالسلام معروفی به کردپرس افزود: شهاب رحیمی کشتی‌گیر شایسته استانی از شهرستان بوکان که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان شرکت کرده بعد از چند رقابت سخت و نفس‌گیر و شکست […]

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: کشتی گیر بوکانی در مسابقات ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه مدال طلا کسب کرد.
عبدالسلام معروفی به کردپرس افزود: شهاب رحیمی کشتی‌گیر شایسته استانی از شهرستان بوکان که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان شرکت کرده بعد از چند رقابت سخت و نفس‌گیر و شکست رقبای خود موفق به کسب مدال طلای این مسابقات در وزن ۶٧ کیلوگرم در رشته کشتی فرنگی شد.

او ادامه داد: در راستای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد سه اردوی فشرده برگزارشد که شهاب رحیمی در هر سه اردو حضور داشت و این ورزشکار توانست در کمال شایستگی بر افتخارات خود و قهرمانان و ورزشکاران استان بیفزاید.

معروفی اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران با کسب ۹ مدال رنگارنگ ( ۲ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز)، جایگاه سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان در قرقیزستان را به دست آورد.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد