در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشته است. فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه دختری ۱۶ […]

در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه دختری ۱۶ ساله به دست پدر و دایی‌اش در این شهرستان به قتل رسیده است، گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ هادی افراسیابی افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان خمین، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع قتل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی عنوان کرد از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی‌اش در میان گذاشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین اظهار داشت: مادر مقتول ادامه داد پس از پی بردن آنها به این موضوع، بلافاصله به خانه آمده و پس از مشاجره با دخترش اقدام به ضرب و شتم او کردند تا جایی که دخترشان بیهوش و پس از تماس با نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ افراسیابی تصریح کرد: مرگ این دختر ۱۶ ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان خمین رقم خورده است. پس از انتقال جسد متوفی به سردخانه، با دستور مقام قضایی، متهمان بازداشت و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان داشت: فرهنگسازی در استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب ها و پیامدهای آن امری ضروری برای خانواده ها است. در صورت بروز هر گونه مشکلات فردی یا خانوادگی افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس، به صورت رایگان از خدمات روانشناسی در جهت حل مشکل خود بهره‌مند شوند.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد