فرماندار بوکان با بیان اینکه روشنگری خبرنگاران پیش‌نیاز توسعه در تمام بخش‌های جامعه است، گفت: خبرنگاران با نقش مهمی که ایفا می کنند، می توانند عامل توسعه یافتگی جوامع در همه حوزه‌ها باشند. محمد امین‌زاده  در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در روشنگری جامعه، تقویت عزت […]

فرماندار بوکان با بیان اینکه روشنگری خبرنگاران پیش‌نیاز توسعه در تمام بخش‌های جامعه است، گفت: خبرنگاران با نقش مهمی که ایفا می کنند، می توانند عامل توسعه یافتگی جوامع در همه حوزه‌ها باشند.

محمد امین‌زاده  در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در روشنگری جامعه، تقویت عزت و اقتدار ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی از جایگاه والایی برخوردار بوده و حمایت از خبرنگاران در این راستا حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ارزنده و ستودنی است، اضافه کرد: رسانه‌ها با کارکردهای مثبت و با نقدهای سازنده‌ای که دارند، می تواند کمک حال شهرستان در حرکت به سمت رشد و توسعه باشد.

فرماندار بوکان نقش رسانه‌ها را در حوزه اطلاع‌رسانی دو سویه عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها ضمن انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌هایی اجرایی، منتقل کننده مسائل، درخواست‌ها و گلایه‌مندهای شهروندان به مسوولان نیز باشند.

وی افزود: رسانه حلقه واسطه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و این کارکرد منجر به بهبود وضعیت موجود و رشد و توسعه در همه حوزه‌ها خواهد شد.

امین زاده، اطلاع‌رسانی رسانه‌های شهرستان بوکان را در خصوص بیماری کرونا و مسائل منطقه‌ای ارزنده و قابل تقدیر عنوان کرد و بیان کرد: دقت و هوشمندی رسانه‌ها در آرامش‌بخشی به افکار عمومی جامعه، جلوگیری از ایجاد تنش و امیدآفرینی از کارکردهای بسیار مثبت در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی بوده است.

فرماندار بوکان ابراز امیدواری کرد دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها با حرکت همسو و هم‌افزایی از تمامی ظرفیت‌ها خوب بوکان در همه حوزه‌ها به بهترین نحو ممکن در جهت تعالی و رشد و توسعه شهرستان استفاده کنند.

توسعه مدیریت شهری با مشارکت خبرنگاران محقق می‌شود

فرماندار بوکان: خبرنگاران از ارکان توسعه یافتگی جوامع هستند
رییس شورای اسلامی شهر بوکان نیز در این مراسم گفت: توسعه بهینه مدیریت شهری و مشارکت فعال شهروندان با حضور خبرنگاران قابلیت عملیاتی پیدا کرده و اجرایی می شود.

احمد رحمانی با تبریک روز خبرنگار افزود: توسعه شهری با همکاری رسانه ها و حضور خبرنگاران تحقق پیدا می کند و در این راستا شورای شهر بوکان با تمام توان از نظرات و پیشنهادات این قشر پویای جامعه استقبال میکند.

وی گفت: در حال حاضر جامعه فعال و پویای ما مشتاق آگاهی و شفاف سازی است و در این راستان خبرنگاران امر مهم و خطیری بر عهده دارند.

در این مراسم هریک از مسوولان کانال های خبری و رسانه های جمعی بوکان به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد