چند روزی است که سارقان در پوشش کارمند بهزیستی به درب منازل مردم مراجعه و طلای آنها را می دزدند. شهروندی که خود را قربانی سبک جدید سرقت طلا از منازل در معرفی کرد، به زریان موکریان گفت: افرادی تحت عنوان کارمند بهزیستی و انجام اعمال خیرخواهانه به درب منازل مردم می روند و با […]

چند روزی است که سارقان در پوشش کارمند بهزیستی به درب منازل مردم مراجعه و طلای آنها را می دزدند.
شهروندی که خود را قربانی سبک جدید سرقت طلا از منازل در معرفی کرد، به زریان موکریان گفت: افرادی تحت عنوان کارمند بهزیستی و انجام اعمال خیرخواهانه به درب منازل مردم می روند و با این عنوان که بازرس به منزل آنها مراجعه می کنند طلاهای آنها را جمع آوری می کنند.
وی افزود:متاسفانه با این ترفند از منزل من در اسلام آباد ۴۰ میلیون تومان دزدیده اند.
در همین ارتباط فرمانده نیروی انتظامی بوکان پیامی را خطاب به شهروندان منتشر کرد و نوشت: اخیرا افرادی(خانم و یا آقا) با مراجعه به درب منازل،خود را نماینده و یا مامور ادارات حمایتی نظیر بهزیستی و یا سایر نهادها و ادارات معرفی نموده و پس جلب اعتماد صاحب خانه،با شگردهای خاص اقدام به سرقت می نمایند.
علیهذا شهروندان گرامی درصورت مشاهده این افراد،ضمن خودداری از اعتماد به آنها، سریعا موضوع را طی تماس تلفنی به مرکز پیام فوریتهای پلیسی(۱۱۰) گزارش نمایند.
بدبهی است مامورین هرسازمانی دارای کارت شناسایی معتبر بوده و هنگام مراجعه به اماکن و منازل تحت هرعنوانی،باید کارت هویتی سازمانی خود را ارائه نمایند.ود در صورت مشکوک بودن، ضروری است هویت و مشخصات آنها از اداره مورد نظر (قبل از اجازه ورود به منزل)استعلام شود.

دسته بندی: جامعه, شهروند خبرنگار برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد