تهیه و تنظیم : هاوری اسماعیلی *خودتان را برای مخاطبین پیام بهاران معرفی بفرمایید؟ باسلام و احترام بهاره محمدی هستم کارشناس مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه کرمان، مدیریت مجموعه رباتیک، زیست فناوری و …. چند شهر مختلف در سطح استان، مدرس در حوزه الکترونیک و رباتیک * چندساله در زمینه رباتیک فعالیت می کنید؟ تقریبا […]

تهیه و تنظیم :
هاوری اسماعیلی

*خودتان را برای مخاطبین پیام بهاران معرفی بفرمایید؟
باسلام و احترام بهاره محمدی هستم کارشناس مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه کرمان، مدیریت مجموعه رباتیک، زیست فناوری و …. چند شهر مختلف در سطح استان، مدرس در حوزه الکترونیک و رباتیک
* چندساله در زمینه رباتیک فعالیت می کنید؟
تقریبا ۴ سال هست که در حوزە رباتیک کار می کنم و اما در دو سال اخیر مجموعه بزرگتری در چندین رشته تشکیل دادیم و در تلاش هستیم خدمتی در جهت توسعه ی علمی شهربوکان داشته باشیم و پا به پای شهرهای دیگر کشور پیشرفت کنیم.
*کارآموز و کسانی که بهشون آموزش میدهید باید معیار خاصی داشته باشند؟
خوشبختانه دانش آموزان بوکانی بسیار مستعد هستند و پشتکار لازم رو در این زمینه دارند و در نهایت براساس مقطع تحصیلی، علاقه و سطح علمی آن ها در این حوزه سطح بندی خواهند شد.
* گروهتون چند دوره در مسابقات شرکت داشته اند؟
طی دو سال اخیر در مسابقات استانی، کشوری، بین المللی شرکت کرده ایم و در تمام مسابقات موفق به کسب مقام های برتر شده ایم و آخرین آن، مسابقات رباتیک دانش آموزی بوکان بود که سعی کردیم فضای لازم رو برای رقابت دانش آموزان و بررسی ظرفیت و سطح آن ها ایجاد کنیم و در نهایت تیم های برتر را برای شرکت در مسابقات بزرگتر مانند نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف انتخاب و آماده کنیم.
* از سطح مسابقات و شرکت کنندگان بفرمایید؟
دانش رباتیک در کشورهای در حال توسعه ای مانند ایران هنوز وارد نظام سراسری آموزشی نشده اما موسسه های نیمه دولتی و خصوصی زیادی هستند که در این زمینه فعالیت و پیشرفت چشمگیری دارند و همین امر سبب شده مسابقات در سطح بالایی برگزار شود و شاهد رقابت شدیدی در بین تعداد کثیری از دانش آموزان کشور باشیم.
* پتانسیل شهرستان بوکان را برای آموزش رباتیک کاران چگونه ارزیابی می کنید؟
با تلاش های فراوان مجموعه، خوشبختانه این بخش مورد استقبال خاصی قرار گرفته است و با توجه به دانش آموزان مستعدی که داریم قطعا آینده ی خوبی در این حوزه خواهیم داشت
اما قابل ذکر است که این بخش به عنوان دانشی نوین به توجه و حمایت مسئولین،خانواده ها، نیروهای مجموعه و تلاش دانش آموزان عزیز نیاز دارد و هرگونه بی بی مهری به این بخش می تواند بسترساز بی توجهی به روح تازه شکوفای دانش آموزان علاقمند و با استعدادی باشد که در این مسیر قدم گذاشته اند.
* چه برنامه ای برای آینده دارید؟
ما تا کنون پیشرفت های خوبی داشتیم اما قطعا به این حد قانع نخواهیم شد و برنامه های خاصی برای سال های آتی داریم و تمام تلاش خود را می کنیم در کوتاه مدت آن را محقق سازیم.
در پایان لازم می دانم تشکر کنم از تمام مسئولین عزیزی که تا امروز مارو حمایت کردند ، خانواده ها و دانش آموزان پرتلاش و نیروهای آموزشی که در این مجموعه دلسوزانه مشغول فعالیت هستند.
امیدوارم که با کمک هم بتوانیم بستری فراهم کنیم برای پیشرفت روزافزون آینده سازان شهر عزیزمان بوکان.

دسته بندی: گفتگو های ورزشی, ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد