مدیر ورزش و جوانان شهرستان بوکان واگذاری امتیاز تیم سردار را تکذیب و هیئت فوتبال این شهرستان را به تعیین تکلیف سردار بوکان در عرض یک هفته موظف کرد. به گزارش « پایگاه خبری سردار بوکان » بعد از آنکه فردی به نام محسن زاهدی در یک استوری اعلام کرد که باشگاه مهرگان در فصل […]

مدیر ورزش و جوانان شهرستان بوکان واگذاری امتیاز تیم سردار را تکذیب و هیئت فوتبال این شهرستان را به تعیین تکلیف سردار بوکان در عرض یک هفته موظف کرد.

به گزارش « پایگاه خبری سردار بوکان » بعد از آنکه فردی به نام محسن زاهدی در یک استوری اعلام کرد که باشگاه مهرگان در فصل جدید لیگ دسته سه مرحله دوم، با امتیاز تیم سردار بوکان شرکت می کند و این خبر در فضای مجازی منتشر شد: «سلیمان سواره» مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در واکنش به این خبر فضای مجازی گفت: واگذاری امتیاز تیم سردار بوکان کذب محض است و این تیم متعلق به بوکان است و در بوکان می ماند.
وی در ادامه از تماسش با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص این استوری خبر داد و گفت: مدیر کل نیز با موضوع واگذاری امتیاز تیم سردار به صراحت و موکدا مخالفت کرد.
سواره افزود: واگذاری امتیاز یک تیم باید از طریق کمیسیون ماده پنج باشد که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان این کمیسیون نه جلسه ای داشته و نه موضوع تیم سردار مطرح شده است.
رئیس ورزش و جوانان بوکان در ادامه گفت: شایعه واگذاری تیم سردار بازی جدید کسانی است که در بحران چند ماه قبل این تیم نیز نقش منفی داشته اند.
وی افزود: من تعجب می کنم از اینکه عده ای مرتبا با دروغ و نیرنگ قصد ناراحت کردن مردم را دارند و اداره ورزش و جوانان را کاملا نا به حق تخریب می کنند.
سواره در پایان گفت: من به هیات فوتبال بوکان اعلام می کنم که سریعا تکلیف تیم سردار را مشخص نماید و کارهای باشگاه سردار را در دستور کار خود قرار دهد.

دسته بندی: جامعه, ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد