به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان به نقل از زریان به دنبال استیضاح و برکناری «رشید میرحسامی» از شهرداری بوکان، «دکتر ناصح محمد خانی»به عنوان شهردار جدید معرفی شده است. « ناصح محمدخانی» متولد ۱۳۵۷ و دارای دکتری برنامه ریزی شهری است که سابقه ۹ سال تصدی پست شهرداری در شهرهای زرینه، دیواندره و تکاب […]

به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان به نقل از زریان به دنبال استیضاح و برکناری «رشید میرحسامی» از شهرداری بوکان، «دکتر ناصح محمد خانی»به عنوان شهردار جدید معرفی شده است.
« ناصح محمدخانی» متولد ۱۳۵۷ و دارای دکتری برنامه ریزی شهری است که سابقه ۹ سال تصدی پست شهرداری در شهرهای زرینه، دیواندره و تکاب و ۱۳ سال سابقه کارمند شهرداری را در کارنامه خود دارد.
چندین سال سوابق مطبوعاتی، شهردار برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۲، شهردار نمونه فرهنگی استان کردستان در سال ۱۳۹۴ و شهردار و مدیر برتر شهرستان دیواندره در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ و مؤلف کتاب بلوک شهری (راهنمایی برای طراحان شهری، معماران و برنامه ریزان شهری در سال ۲۰۲۰) بخشی دیگر از سوابق مدیریتی و علمی محمد خانی است.
محمدخانی در طول دوران مدیریت خویش در شهرداری های زرینه، دیواندره و تکاب با تغییرات اساسی در سیمای شهری و بالابردن کیفیت خدمات، سهولت دسترسی شهروندان به خدمات مورد نیاز همواره نشان داده است که یکی از مردمی ترین شهرداران در شمالغرب و غرب کشور بوده است. بصورتی که شاهد بودیم پس از دوبار استعفا از شهرداری دیواندره در اوج محبوبیت بسیاری از شهروندان خواستار ماندن ایشان در سمت شهرداری بود و در آخرین مورد در شرایطی که ۴ عضو عضو شورای شهر تکاب خواستار ابقاء دکتر ناصح محمد خانی در سمت شهرداری بودند، وی از ادامه فعالیت در شهرداری تکاب استعفا داد. اینکه در شهری همچون تکاب با ترکیب جمعیتی کرد و ترک و شیعه و سنی برای نخستین بار یک کرد سنی مذهب به عنوان شهردار با اکثریت قاطع رأی شورا انتخاب می شود و این شهردار می تواند ۴ سال دوام بیاورد بی تردید نشان از شایستگی و تخصص یک شهردار دارد همچنانکه شاهد پیشرفت چشمگیر در عمران و آبادی شهر محروم تکاب بودیم و در چهره این شهر شاهد تغییرات گسترده می باشیم.
ناصح محمدخانی بارها در نظر سنجی های مختلف توسط رسانه های رسمی و شبکه های مختلف اجتماعی با رضایت حداکثری مردم مواجه شده است. وی در طول دوران شهرداری خویش در سه شهر زرینه و دیواندره و تکاب با احساس رضایت شهروندان از محیط شهر و خدماتی که شهرداری ارائه می‌داد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش بود که (طرح مهم چوارقاش) از آرزوهای دیرینه شهروندان دیواندره و ( طرح تحول تکاب) یکی از مهمترین یادگارهای دوران مدیریت وی خواهد بود.
ابقاء مجدد در سمت پست شهرداری در شهرهای دیواندره و تکاب بیانگر کانامه موفق یک شهردار است.
محمدخانی ضمن اینکه در خوش اخلاقی شهره خاص و عام است، متخصص ایجاد حس رضایت در شهروندان و مشارکت دادن آن‌ها در اداره شهر است. وی همواره نشان داده است برنامه‌ریزی منظم و همه‌جانبه است که مدیریت شهری را قادر می‌سازد با ارائه تصویری مطلوب از شهرداری و ایجاد تعاملی مؤثر، شهروندان را در عرصه‌های فعالیت‌های شهری امیدوار سازد و خلاصه اینکه شهردار منتخب امروز بوکان در حوزه های عمرانی، شهرسازی، ارتقای کیفیت محیط زندگی شهروندان نشان داده است یکی از بهترین ها بوده است و شهروندان فهیم بوکانی در آینده ای نزدیک این انتخاب شورای اسلامی شهربوکان را تحسین خواهند کرد.

دسته بندی: جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد