رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از دعوت و اعزام ٣ ورزشکار استانی به اردوهای تیم های ملی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان عبدالسلام معروفی  افزود: علی شکیبازاده از ارومیه و شهاب رحیمی از بوکان دو کشتی‌گیر شایسته استانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی استان تهران […]

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از دعوت و اعزام ٣ ورزشکار استانی به اردوهای تیم های ملی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان عبدالسلام معروفی  افزود: علی شکیبازاده از ارومیه و شهاب رحیمی از بوکان دو کشتی‌گیر شایسته استانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی استان تهران دعوت و اعزام شدند.

او ادامه داد : همچنین دانیال رشیدی جوان آینده دار پیرانشهری نيز دیگر ورزشکار استانی است که به اولین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان که به میزبانی ارومیه برگزار می شود دعوت شده که سهم آذربایجان غربی از این دو اردو ٣ ورزشکار باشد.

معروفی گفت: شکیبازاده دارای چندین مدال المپیکی، جهانی و ایران است و شهاب رحیمی نیز دارنده چندین مدال ملی بوده و هر دوی این ورزشکار در آخرین مسابقات قهرمانی کشوری موفق به کسب مدال نقره و نایب قهرمانی شده بودند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی بیان کرد: همزمان با اعزام این ٣ ورزشکار استانی به اردوهای تیم های ملی ناشنوایان، هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در حال حاضر میزبان اولین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور است.

او ادامه داد: کشتی گیران ناشنوای ایران خود را برای اعزام به اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیا و اقیانوسیه که اواخر امسال در قرقيزستان برگزار می‌شود، آماده می کنند/.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد