«آیدا گلمحمدی» بانوی کردستانی همراه با تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان در رقابت های کاپ آسیا ۲۰۲۳ سنگاپور حضور پیدا کرد. به گزارش سردار بوکان، آیدا گلمحمدی بانوی بلندقامت کردستانی که همراه با تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا حضور پیدا کرده بود با کسب جایگاه نهم این […]

«آیدا گلمحمدی» بانوی کردستانی همراه با تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان در رقابت های کاپ آسیا ۲۰۲۳ سنگاپور حضور پیدا کرد.

به گزارش سردار بوکان، آیدا گلمحمدی بانوی بلندقامت کردستانی که همراه با تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا حضور پیدا کرده بود با کسب جایگاه نهم این تیم روز ۱۵ فروردین ماه به کشور بازگشت.

مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا بانوان ۲۰۲۳، با حضور ۱۹ تیم مختلف طی روزهای نهم تا چهاردهم فروردین ماه به میزبانی کشور سنگاپور برگزار شد.

تیم دختران ایران با ترکیب آیدا گلمحمدی، نگین رسولی پور، سمانه ثابت زاده، سمیه ثابت زاده و مربیگری افسانه حسن نائبی و سرپرستی امید شایان نژاد در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

ملی پوشان تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران که در مرحله مقدماتی در جدول گروه A با تیم های فیلیپین و چین همگروه بود، در اولین رویارویی با نماینده کشور فیلیپین در یک مصاف نزدیک با نتیجه ۱۶-۱۴ بازی را واگذار کرد.

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران کشورمان در دومین بازی خود در کاپ آسیا در مصاف با چین مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۲۱-۱۲ بازی را واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت و در نهایت جایگاه نهم این رقابت ها را به دست آورد.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد