تهیه و تنظیم: سیران احمدی * خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که چند سال است با سردار همراهید؟ بنده اسماعیل تیزرو هستم‌ متولد ۱۳۶۸ ،ساکن بوکان. از نوجوانی عاشق فوتبال بوکان بوده ام و در بازی های تیم فوتبال شهرم به عنوان هوادار روی سکوها از تیم های شهرم حمایت کرده ام و همیشه […]

تهیه و تنظیم: سیران احمدی

* خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که چند سال است با سردار همراهید؟
بنده اسماعیل تیزرو هستم‌ متولد ۱۳۶۸ ،ساکن بوکان.
از نوجوانی عاشق فوتبال بوکان بوده ام و در بازی های تیم فوتبال شهرم به عنوان هوادار روی سکوها از تیم های شهرم حمایت کرده ام و همیشه آرزو داشتم یک تیم از زادگاهم بوکان را در سطح بالای کشوری ببینم.
سال ۹۴ با حضور سردار در لیگ ۲ کشوری مانند تمامی همشهریانم از حضور تیم سردار در لیگ ۲ کشوری خوشحال و مسرور شدم و برای هر بازی سردار لحظه شماری می کردم.
با اولین آبدیت تلگرام در سال ۹۴ که آپشن کانال به این نرم افزار اضافه شد و با توجه به علاقه ی شدیدی که به تیم شهرم داشتم به صورت خودجوش یک کانال با عنوان کانال رسمی هواداران تشکیل دادم و از سال ۹۴ با هزینه ی شخصی و فعالیت های فردی به همراه تنی چند از دوستانم کانال را مدیریت کرده ام که شکر خدا خدمت صادقانه و البته بی منت و بی چشمداشت باعث شده است که اکثر هواداران و مردم بوکان و منطقه(تمامی شهر و روستاهای کردنشین) تلاش های ما را ببینند و به ما دلگرمی و روحیه مضاعف بدهند

* چی باعث شد که از سردار جدا بشید؟
ما از سردار جدا نشده ایم و هرگز نمی توانیم از تیم محبوب شهرمان جدا شویم یا دوری کنیم.
بنده از سمت مدیررسانه ای باشگاه کناره گیری کرده ام وگرنه هرگز از هواداران و تیم محبوبمان جدا نخواهیم شد و به عنوان یک هوادار و مسئول کانال هواداری به طرفداران پرشور و باشکوه سردار خدمت خواهیم کرد.

* آیا شایعات اخیر تأثیری روی تصمیمتان داشته است؟
کدام شایعه؟ شایعه و حاشیه ها که متأسفانه تیم را تا مرز نابودی کشانده اند!! اما اینکه تاثیر داشته یا نه باید به عرض برسانم که ما در طول این ۴ فصل با مدیران عامل متفاوتی همکاری کرده ایم و برای باشگاه و هواداران کار کرده ایم، هواداران زیادی فعالیت های ما را می دیدند و می دانستند که ما بدون دریافت حقوق و با هزینه ی شخصی فعالیت می کنیم به همین منظور بسیاری از مواقع برای بازی های خارج از خانه با بنده تماس می گرفتند که هزینه ایاب و ذهاب به فلان شهر را توسط چند هوادار جمع می کنیم تا حداقل شما از جیب خودتان هزینه نکنید لیکن هیچوقت این کار را هم نکردیم و از هیچ هواداری هم کمک مالی برای مدیریت کانال دریافت نکردیم هر چند این کار هواداران لطف و شعور بالای هواداران این تیم محبوب کردستان را نشان می دهد.
ضمنا مدیران عامل سابق این تیم آقایان انور ملارحیمی، سعید شوکتی،مجید غفاری،آزاد آفریدون و مجید حیدری می توانند در اینکه مدیریت کانال از این عزیزان هیچ حقوقی نگرفته است شهادت بدهند. سال گذشته و امسال بنده به عنوان مدیررسانه و امسال آقای کمال میرزااحمدی به عنوان مسول روابط عمومی با باشگاه قرارداد بستیم اما نه امسال و نه پارسال هیچگونه مبلغی از قرارداد دریافت نکردیم و حتی یک ریال بابت هزینه ایاب و ذهاب و … هم دریافت نکرده ایم، اما با انتخاب مدیرعامل جدید ما بازهم مثل گذشته به فعالیت خود ادامه دادیم منتها ایشان در یک کار غیرحرفه ای و بی انصافانه در پیج رسمی هواداران در اینستاگرام در کامنت به بدترین شکل ممکن بدون آنکه از ما شناختی داشته باشد حمله کرد و بدترین تهمت ها و توهین را به ما نسبت دادند در حالی که ایشان با اینکه ۲۰ روز است به عنوان مدیرعامل پرطرفدارترین تیم کردستان و لیگ ۲ انتخاب شده حتی یک بار هم بوکان هم نیامده و از شهر و فرهنگ و صداقت مردم کورد شناختی ندارد.
لذا کناره گیری ما به دلیل بی احترامی مدیرعامل جدید بوده چون مدیررسانه باید زیر نظر مدیرعامل فعالیت کنه و اینکه ایشان ما را به دریافت پول کثیف متهم کند و ما همچنان زیر نظر ایشان کار کنیم قابل توجیه نیست، پس با دوستان تصمیم گرفتیم که از مسولیتمان کناره گیری کنیم و به صورت مستقل به هواداران سردار در امر اطلاع رسانی ادامه فعالیت بدهیم.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان, یاداشت ها برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد