آموزش سئو Word برای افزایش رتبه خود در نتایج Google ، در صفحه اصلی وب سایت خوانده و سپس می میرد. آموزش سئو باور کنید جادوگری اصول هم دارد و اگر اصول آن را درست یاد بگیرید می توانید یک شعبده باز موفق شوید! در این مقاله آموزش سئو می خواهم مراحل یادگیری و آموزش […]

آموزش سئو Word برای افزایش رتبه خود در نتایج Google ، در صفحه اصلی وب سایت خوانده و سپس می میرد. آموزش سئو باور کنید جادوگری اصول هم دارد و اگر اصول آن را درست یاد بگیرید می توانید یک شعبده باز موفق شوید! در این مقاله آموزش سئو می خواهم مراحل یادگیری و آموزش SEO را برای شما ساده کنم. با مطالعه و یادگیری در این ۷ قسمت سئو ، هر کسی می تواند کار خود را در زمینه سئو انجام دهد یا از سئو کسب درآمد کند. قبل از اینکه وارد فرآیند آموزش سئو شویم ، بیایید ابتدا به یک تعریف کلی از سئو بپردازیم.

سئو به زبان ساده
ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که SEO چیست؟ آموزش سئو به معنای پیروی از توصیه ها و انجام کارهایی است که باعث می شود وب سایت در نتایج جستجو بهتر و بهتر ظاهر شود و در نتیجه کاربران بیشتری وارد آن شوند. به عبارت دیگر ، SEO به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. بعضی اوقات سئو رنگ و بوی فریب را می پذیرد که البته به افراد مبتدی توصیه نمی شود.

بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی موتور جستجو
حال بیایید به سراغ مراحل و بخشهایی آموزش سئو برویم که مبتدیان باید آنها را یاد بگیرند.

۱٫ سئو و هدف آن را درک کنید
ابتدا باید کلیات سئو را درک کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از این مقاله راهنمای جامع تعریف SEO را در آکادمی نوین مطالعه کنید. وقتی فهمید سئو چیست ، باید درک SEO را از نظر گوگل به دست آورید. بگذارید موضوع را ساده کنم. هزاران وب سایت وجود دارد که هرکدام هدف خاصی دارند. بیشتر آنها می خواهند به کاربران خود کمک کنند. این کمک می تواند با ایجاد ارزش به عنوان یک وب سایت برای مقالات علمی یا سئو سایت طنز و گاهی فروش کالاها باشد. طبق گفته گوگل ، یک وب سایت باید رتبه بالاتری داشته باشد تا بتواند نیازهای کاربران را بهتر برآورده کند. گوگل این مفهوم را Needs Met می نامد. مفهوم دوم که برای گوگل بسیار مهم است ، “کیفیت” است.

کیفیت از نظر گوگل به معنای توانایی دستیابی آموزش سئو به هدف صفحه است. به عنوان مثال ، اگر عنوان مقاله “آموزش کامل سئو” باشد ، باید یک راهنمای کاملاً کامل باشد ، نه چند خطی. این دو مفهوم اساسی در همه زمینه های سئو دیده می شود. برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای امتیاز کیفیت Google را بخوانید.

۲. الگوریتم های گوگل
از آنجا که موتور جستجوی گوگل محبوب شد و تقریباً کل بازار جستجوی اینترنت را در اختیار گرفت ، مردم شروع به استفاده از تکنیک های جعلی کردند تا وب سایت خود را به بالای نتایج برسانند. ساده ترین روش اشباع کردن کلمات کلیدی در متن بود. هرچه تعداد کلمات کلیدی معادل یک عبارت جستجو در صفحه کاربر بیشتر باشد ، رتبه آن بالاتر است. خنده دار بود ، نه؟

Google Algorithm – الگوریتم های Google
الگوریتم های گوگل
در سال ۲۰۰۳ ، گوگل اولین بروزرسانی الگوریتم خود را انجام داد و تا حدی این ضعف عمده را برطرف کرد. در سالهای بعدی نیز به روزرسانی ها ادامه یافت.

اکنون هر مقاله یا دوره آموزشی SEO باید نامی برای این الگوریتم ها داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم درباره به روزرسانی های الگوریتم گوگل از اولین تا آخرین مورد در وبلاگ جدید مطالعه کنید.

۳٫ سئو داخلی (در هر صفحه)
سئو داخلی یا به طور کلی سئو به منظور جلب رضایت کاربر ، آموزش سئو بهبود صفحه و محتوای آن است. این بخش از SEO شامل موارد زیر است:

تحقیق کلمات کلیدی
اجرا و طراحی صفحه
تجربه ی کاربر
بهینه سازی محتوا
مهندسان گوگل همیشه می گویند کاربران را از شما راضی کنند تا رتبه بهتری در گوگل بدست آورند.

۴٫ سئو خارجی (خارج از صفحه)
علاوه بر مشاهده جداگانه صفحات و وب سایت ها ، Google همچنین وب سایت ها و صفحات را در اینترنت نظارت می کند.
بخش مهمی از سئوی خارجی مربوط به پیوندها سئو سایت است که به آنها بک لینک نیز گفته می شود. حالا بازخورد چیست؟ اینها همان پیوندهایی است که از سایتهای دیگر می گیریم. در ابتدا هرچه پیوندهای بیشتری از هر وب سایت از وب سایت دیگر دریافت شود ، رتبه آن بالاتر خواهد بود ، اما اکنون گوگل هوشمندانه توسعه پیوندها را در شبکه رصد می کند و هرگونه فعالیت مشکوک را به سرعت تشخیص می دهد.

علاوه بر منابع ، تأثیر برند ، قابلیت اطمینان و شهرت آموزش سئو در سال های اخیر افزایش یافته است. جالب است بدانید که به اشتراک گذاری محتوا و پیوند به وب سایت ها در شبکه های اجتماعی نیز سیگنال مثبتی از طرف گوگل است و سئو را بهبود می بخشد. اصولاً هر کاری که خارج از وب سایت برای اهداف سئو انجام می شود در قسمت سئو خارجی انجام می شود.

۵٫ سئو فنی
پیچیده ترین مرحله در آموزش و یادگیری سایت جستجوگرها ، سئو فنی است. سئو فنی شامل همه کارهایی است که به شناسایی بهتر یک وب سایت توسط روبات ها کمک می کند. سئو فنی نکات ساده و پیچیده ای آموزش سئو دارد که در زمینه های زیر م effectiveثر است:

ساختار وب سایت
اتصال داخلی
متاتگان
قابل اجرا بودن
بهینه سازی تصویر
سرعت وب سایت
کدگذاری بهینه
اشتباهات را کاهش دهید
آسیما
بهینه سازی موبایل
۶٫ تجزیه و تحلیل و گزارش گیری
انجام هر کاری در آموزش سئو نیاز به بررسی نتایج دارد

لینک های کوتاه: v.gd | 0rz.tw | is.gd | bit.ly | v.ht | gg.gg | yun.ir

دسته بندی: سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد