رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد از کسب مقام قهرمانی ورزشکاران مهاباد در مسابقات پاورلیفتینگ زنان آذربایجان غربی خبر داد. قرنی مصطفی پور در این باره به کردپرس گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج زنان با حضور بیش از یک صد ورزشکار از شهرهای مختلف استان و در سالن ۶هزار نفری غدیر و سالن ورزش […]

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد از کسب مقام قهرمانی ورزشکاران مهاباد در مسابقات پاورلیفتینگ زنان آذربایجان غربی خبر داد.
قرنی مصطفی پور در این باره به کردپرس گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج زنان با حضور بیش از یک صد ورزشکار از شهرهای مختلف استان و در سالن ۶هزار نفری غدیر و سالن ورزش قهرمانی ارومیه برگزار شد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در بخش نوجوانان، مهاباد عنوان قهرمانی را کسب کرد و شاهین‌دژ و ارومیه دوم و سوم شدند.

مصطفی پور افزود: در رده سنی جوانان نیز تیم مهاباد مقام قهرمانی را کسب کرد و شاهین‌دژ و ارومیه دوم و سوم شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: در بخش بزرگسالان هم عنوان قهرمانی به تیم مهاباد رسید و ارومیه نایب قهرمان شد و مقام سومی به تیم شاهین دژ رسید.

او با اشاره به کسب ٩ مدال طلا و ٦ مدال نقره توسط ورزشکاران مهابادی در این رقابت ها اچهار کرد: دلنیا عزیزی مدال طلا( قهرمانان قهرمانان مسابقات) از باشگاه ستارگان، گلاله عزیزی مدال طلا از باشگاه موج مثبت، فریده بایزیدی مدال طلا از باشگاه جوانبخش، دلپاک محمدزاده مدال طلا از باشگاه ستارگان، زیبا پور فرهاد مدال طلا از باشگاه جوانبخش، حنانه غفاری مدال طلا از باشگاه جوانبخش، فائزه اسماعیلی مدال طلا از باشگاه مدرن، اسرا صادقی مدال طلا از باشگاه مدرن، زهرا رفیعی مدال طلا از باشگاه مبارز، دیلان نورانی مدال نقره از باشگاه کراس فیت، پرشنگ محمدزاد مدال نقره از باشگاه ستارگان، سروه احمدنژاد مدال نقره از باشگاه ستارگان، سمیه شایق مدال نقره از باشگاه مدرن، شیوا آقاپور مدال نقره از باشگاه مدرن، نصیبه خیری مدال نقره از باشگاه موج مثبت و شیرین خضری مدال برنز از باشگاه موج مثبت دست یافتند.

گفتنی است؛ نفرات برتر جهت شرکت در رقابت های کشوری توسط کادر اجرایی انتخاب خواهندشد.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد