* تهیه و تنظیم : زینب یاراحمدی * خودتان را برای خوانندگان پایگاه خبری سردار  بوکان معرفی کنید. «سمانه مرادی»هستم.متولد شهرستان تکاب و ساکن بوکان، ۲۳ سال سن دارم.در دوران دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کردم و در حال حاظر دانشجوی کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی مدیریت تربیت بدنی هستم، و در خصوص […]

* تهیه و تنظیم : زینب یاراحمدی

* خودتان را برای خوانندگان پایگاه خبری سردار  بوکان معرفی کنید.
«سمانه مرادی»هستم.متولد شهرستان تکاب و ساکن بوکان، ۲۳ سال سن دارم.در دوران دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کردم و در حال حاظر دانشجوی کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی مدیریت تربیت بدنی هستم، و در خصوص کار هنری
مشغول طراحی و نقاشی هستم و گاهی اوقات کاردستی های دوست داشتنی هم می سازم و تا به حال به هیچ کلاس هنری نرفتم و استعدادی که دارم ذاتی است.

* در خصوص کار هنری‌خودتان توضیحات بیشتری ارائه دهید:
راستش هرنوع نقاشی را می کشم.چه بچگانه باشد، چه نقاشی یا طراحی‌های طبیعت و یا چهره. انیمیشن‌های کارتونی و یا نقاشی‌های داستانهای ‌کودکانه.
اولین آثار من در زمینه تصویرگری کتاب کودک و نوجوان است که توسط مجموعه انتشاراتی زانکو و آژوان آماده چاپ هستند و ان شالله اوایل سال نو منتشر خواهند شد و به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد رسید.

* از چه زمانی به کارهای هنری علاقمند شدید؟
من از بچگی خیلی به هنر علاقه‌مند بودم.وقتی برادر و خواهرم سیروان و سمیرا مرادی را که نقاش حرفه ای در سطح کشور هستند را در حال نقاشی می دیدم بیشتر به نقاشی و کارهای هنری علاقه مند می شدم، و بیشتر اوقات فراغتم با کشیدن نقاشی از سوژه های مختلف می گذشت. اکثراً سعی می کردم نقاشی‌هایی بکشم که وجود خارجی نداشته باشند، یعنی با استفاده از تخیلاتم و بدون تقلید از‌دیگران. هنر آرامش‌بخش و یارهمیشگی‌ام بود و هست.
خانواده عزیزم همیشه باتشویق کردن بیشتر به‌من انگیزه می دادند و کمکم می کردند که پیشرفت کنم.

*قصد ادامه آن را دارید؟
بله. بدون شک! می خواهم که در آینده بصورت حرفه‌ایی و رسمی مشغول شوم و کارهایم را ارتقا دهم و طراحی و گرافیک را به بهترین شیوه فراگیرم.
البته این اولین موفقیت حیطه‌ی کاری‌ من است چون بخاطر رشته تحصیلی ام قبل از این کار به صورت جدی دنباله هنر را نگرفته بودم و در حال حاظر از بابت آن بسیار ‌خوشحالم.

* چه پیامی برای خوانندگان نشریه دارید؟
روح‌تان را تغذیه کنید. از اهدافتان دست نکشید. زندگی همین امروز است درحال زندگی‌کنید. افکار منفی را دورکنید و باانگیزه کارهایتان را پیش‌ببرید. به خودتان بها دهید.
من به جایگاه خود در زندگی افتخار مي كنم،اما اکتفا نه! با تلاش و پشتکار به بهترینِ خودم تبدیل مي شوم. مهمترین چیزی که باعث پیشرفتتان می شود اراده و پشتکار است. هرگز‌ خودتان را دست‌کم نگیرید.
* و حرف آخر؟

از خانواده خوبم و برادر عزیزم، «سیروان مرادی»، که نقش زیادی در پیشرفت من داشت بینهایت ممنونم.
و از همه‌ی شما عزیزانی که‌ وقت خود را به من اختصاص دادید و به مطالعه این مصاحبه پرداختید، سپاسگذارم.

دسته بندی: فرهنگ و هنر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد