خالد حسین زاده سردار بوکان نامی دوست داشتی برای همه ورزش دوستان بویژه هواداران فوتبال نه تنها در بوکان و استان بلکه در بسیاری از استان های همجوار بعد از روزها بلا تکلیفی در فصل آماده سازی برای چهارمین فصل حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تدبیر ها و اندیشه های انتخاباتی آیا […]

خالد حسین زاده

سردار بوکان نامی دوست داشتی برای همه ورزش دوستان بویژه هواداران فوتبال نه تنها در بوکان و استان بلکه در بسیاری از استان های همجوار بعد از روزها بلا تکلیفی در فصل آماده سازی برای چهارمین فصل حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تدبیر ها و اندیشه های انتخاباتی آیا قامت راست می کند؟
سردار بوکان که فصل گذشته موفق شده بود با مشکلات فراوان مالی و حاشیه ای خود را تا مرحله دوم رقابت های لیگ ذسته دوم فوتبال کشور بالا بکشد در نهایت نتواست نتایج درخشان دور اول رقابت ها را تکرار کند و از صعود به لیگ دسته یک باز ماند.
با اتمام رقابت های فصل گذشته و با جدا شدن کادر فنی و تعدادی از بازیکنان سردار در سراشیبی انحلال قرار گرفت تا در نهایت و با پافشاری سعید شوکتی مدیر عامل وقت و جمعی از هواداران جلسه ای برای تعیین تکلیف محبوب ترین تیم فوتبال شمال غرب کشور بعد از تراکتور سازی تبریز در فرمانداری بوکان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
هرچند موارد بحث شده این جلسه در غیاب خبرنگاران تا کنون برای هواداران سردار مشخص نشده ولی در نهایت مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با ایرنا از انتقال این تیم به هیئت مدیره مردمی خبر داد که این تصمیم با واکنش های منفی بسیاری همراه شد.
تنها با گذشت ۴ روز از برگزاری جلسه فوق و گفتگوی مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر انحلال تیم سردار از رسانه های نزدیک به تیم به گوش می رسید که این خبر در کمتر از ۴ ساعت با واکنش تند رئیس هئیت مدیره ان یعنی محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
عثمانی در مصاحبه ای که انگار از پیش آماده شده بود تا بعد از درج خبر انحلال سردار رسانه ای شود اعلام کرد تا من زنده باشم سردار نیز زنده است و در بوکان می ماند.
کمتر از ۴۸ ساعت از قول رئیس هیئت مدیره سردار نمی گذشت که خبر گفتگوی مسئولان ورزشی با دو اسپانسر برای حمایت مالی فصل جاری رقابت های لیگ دو برای تیم محبوب بوکانی ها رسانه ای شد و در نهایت کانال رسمی سردار نوشت: بعد از رايزنى هاى فراوان نماينده مردم بوكان در محلس شوراى اسلامى، رئيس اداره ورزش و جوانان و رئيس هيأت فوتبال بوكان با گزينه هاى مختلف پيش رو، تصميم گرفته شد كه مديريت عامل تيم فوتبال سردار به جناب آقاى حبيب حسين زاده كه از مديران با سابقه و خوشنام فوتبال كشور است، سپرده شود.
حسين زاده كه فعاليت خود را از ٣٠ تير ماه رسماً آغاز مى كند، طى سه روز آينده سرمربى تيم فوتبال سردار را معرفى خواهد نمود و از هفته آينده برنامه هاى اين تيم به اجرا در خواهد آمد.
مدير عامل جديد سردار، خود متعهد به تأمين هزينه هاى اين فصل تيم سردار از طريق اسپانسرهاى مورد نظر شده اند و نام سردار و ماندگارى سردار در بوكان براى هميشه از مفاد اصلى قرارداد تيم سردار با مدير عامل جديد سردار است.
با اين تصميم، تكليف سردار براى فصل آتى روشن شد و انشاالله با حمايت مردم و مسئولين شهرستان، اين تيم فصل آتى را با قوت و اقتدار تمام شروع خواهد نمود.
هرچند می توان گفت گه در فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که مشرف به انتخابات سال ۹۸ است ورود دوباره عثمانی به اورد گاه کمک به سردار را یک پیش درامد انتخابتی دانست و بار دیگر سردار دست ماییه سیاسیون خواهد شد ولی درنهایت امید می رود در فصل جدید شاهد درخشش این تیم محبوب با ستاره های بومی باشیم.

دسته بندی: ورزش, ورزش کردستان, یاداشت ها برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد