سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان از دریافت سه گل در دیدار برابر سوئیس ناراحت است اما او تاکید کرد که این تیم روزهای خوبی در پیش خواهد داشت. مانوئل نویر در دیدار برابر سوئیس عملکرد خوبی از خود نشان نداد.این دروازبان باتجربه سه بار دروازه خود را در این بازی باز شده دید البته بازی […]

سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان از دریافت سه گل در دیدار برابر سوئیس ناراحت است اما او تاکید کرد که این تیم روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.
مانوئل نویر در دیدار برابر سوئیس عملکرد خوبی از خود نشان نداد.این دروازبان باتجربه سه بار دروازه خود را در این بازی باز شده دید البته بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا ژرمن ها بازنده نشوند.

نویر از عملکرد ضعیف خود در این بازی ناراحت است.سنگربان باتجربه ژرمن ها گفت: طبیعتا از این نتیجه و عملکرد راضی نیستم. متاسفم که سه بار دروازه ما باز شد. اشباهات زیادی داشتیم با این حال برای پیروزی به میدان رفتیم که در نهایت به تساوی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: ما در این بازی با دو گل عقب افتادیم اما بازیکنان امید خود را از دست ندادند و تلاشی زیادی که داشتیم باعث شد تا به بازی برگردیم. این بازی با وجود آنکه اشتباهاتی داشتیم اما نکات مثبت هم داشت. ما تسلیم نمی شویم و امیدوار به روزهای خوب هستیم.

دسته بندی: ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد