به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان : کاوه شوقی مدیراجرایی نمایشگاه بزرگ کتاب بوکان در گفتگو با خبرنگار نشریه « ده نگی ولات» گفت: ۴۲ هزار جلد کتاب در ۶ هزار عنوان در این نمایشگاه ارائه شده است. شوقی افزود: کتاب های این نمایشگاه با موضوع های ادبیات، تاریخی،شعر و رمان، روانشناسی،مذهبی، سیاسی، ورزشی، هنری […]

به گزارش پایگاه خبری سردار بوکان : کاوه شوقی مدیراجرایی نمایشگاه بزرگ کتاب بوکان در گفتگو با خبرنگار نشریه « ده نگی ولات» گفت: ۴۲ هزار جلد کتاب در ۶ هزار عنوان در این نمایشگاه ارائه شده است.
شوقی افزود: کتاب های این نمایشگاه با موضوع های ادبیات، تاریخی،شعر و رمان، روانشناسی،مذهبی، سیاسی، ورزشی، هنری ،اقتصادی، فلسفه، کودک و نوجوانان با زبانهای کوردی و فارسی و با ۵۰ درصد تخفیف به علاقه مندان و دوستداران کتاب عرضه خواهد شد. شوقی در ادامه افزود: در این نمایشگاه علاوه بر ناشران معتبر کشور، ناشران کورد نیز کتاب های خود را در معرض نمایش و فروش خواهند گذاشت.
به گزارش  «  پایگاه خبری زریان » نمایشگاه بزرگ کتاب بوکان در محل گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان واقع در خیابان ساحلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای بازدید عموم مردم برپا خواهد بود.
این نمایشگاه هر روز ، حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح الی ۴ عصر و تا تاریخ ۲۴ آذرماه به روی علاقمندان باز است.

دسته بندی: جامعه, فرهنگ و هنر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد